Тріо, 1851. Папір, сепія. 18,3x25,4. Малюнок виконано в одному з казахських поселень під час походу в гори Каратау. На звороті олівцем рукою Броніслава Залєського напис: Киргизька мелетъ хлебь на ручном жернове, а мужъ тренкаетъ на нехитрому инструменті. На тлі широко відчинених дверей юрти — яскраво освітлена постать вродливої молодої жінки, що сидячи меле зерно. Казах-адаєвець (так називають себе вихідці з Мангишлаку) напівлежить на килимі. В руках у нього домбра, поруч сідло і стремена, вкриті орнаментованою кошмою. На стіні юрти (кереге) висить шабля і подорожня сумка. Побачивши своє теля, що спокійно лежить посеред юрти, у дверях протяжно реве корова. Мукання корови, скрегіт кам'яних жорен і звуки домбри зливаються в гармонійне музичне тріо, що звучить своєрідним гімном молодій казахській родині.